Elise.JPG

Elise Jongenelen

Quaestor

Hoi! Ik ben Elise (zij/haar) en derdejaars bij Koreastudies. Dit jaar ben ik jullie Quaestor, oftewel penningmeester. Ik ga over alle financiën van de vereniging en zal later in het academisch jaar jullie voorzien van nieuwe Dokkaemerch! Verder zit ik bij onze altijd gezellige feestcommissie, de 파티Co, die ook dit jaar weer voor goeie feesten gaat zorgen! In mijn vrije tijd ga ik het liefst met vriendinnen wat leuks doen: concerten, pretparken, thuis chillen, noem maar op! Verder ben ik mijn liefde voor lezen aan het herontdekken en doe dit het liefst in een cafeetje met een goeie koffie.
Jullie zullen mij vooral zien in het Lipsius en bij de activiteiten, maar voel je ook vrij om een babbeltje met me te maken als je me ergens anders tegenkomt!

Voor vragen over geldzaken:

quaestordokkaebi@gmail.com | Elise Jongenelen