Alisha fav1.JPG

Alisha Uwaguoba

Assessor Intern

Hallo iedereen! Ik ben Alisha, huidig tweedejaars Koreastudiesstudente en dit jaar jullie Assessor Intern! Als AI ben ik verantwoordelijk voor het succesvol verlopen van onze commissies en houd ik de sociale media en website van de vereniging up-to-date. Naast mijn rol als bestuurslid maak ik ook deel uit van de Onderwijscommissie, die binnenkort zal beginnen met het organiseren van de studiemiddagen! (er zijn koekjes) Wanneer ik even niet met bestuurswerk of studeren bezig ben, doe ik graag een drankje met vriendinnen, geef ik mijn salaris uit aan kleding tijdens een dagje shoppen en probeer ik zo af en toe een bladzijde te lezen uit mijn boek die ik een jaar geleden gekocht heb. Ik ben voornamelijk te vinden in het Lipsius of in de Asian Library en altijd Vo voor een ''Billiecup'' thee en een goed gesprek. Laten we er samen een mooi jaar van maken!

Contact

Voor vragen over commissies, het promoten van evenementen, vacatures of andere sociale media:

interndokkaebi@gmail.com | Alisha Uwaguoba