Praeses

De praeses is de voorzitter van het bestuur en de vereniging. Dit maakt deze persoon het gezicht van de vereniging. Verder zit de Praeses ook vergaderingen en Algemene Leden Vergaderingen voor.

Assessor Oprichtend

De Assessor Oprichtend is de extra ondersteuning voor de rest van de bestuursleden. Mocht er iemand uitvallen, is de Assessor Oprichtend er om deze taken op te vangen.

Assessor Intern

De Assessor Intern is verantwoordelijk voor het draaiende houden van de commissies en alle sociale media platformen van de vereniging. Deze promotie geldt ook voor externe partijen.

Ab-Actis

De Ab-Actis is de secretaris en hoofdverantwoordelijke voor alle administratie binnen de vereniging.

Quaestor

De Quaestor is verantwoordelijk voor alle geldzaken die zich afspelen in de vereniging.