di 12 mrt

12 mrt 2024, 15:00 – 18:00

Vrieshof huiskamer, Matthias de Vrieshof, 2311 EZ Leiden, Netherlands

About the event

Je herkent het vast wel: Je vindt eens een keer een interessant boek dat je maar niet weg kan leggen. Misschien maakt het boek je blij, boos, verdrietig, of misschien heb je gewoon hele sterke meningen. Wat het ook is, nu dat je het boek uit hebt, tegen wie moet je nou ranten? Goed nieuws! Op dinsdag 12 maart kun je ranten tegen de KCC! Vanaf 15:00 verzamelen we in de Vrieshof huiskamer om de volgende boeken te bespreken: ‘Love in the Big City’, ‘Almond’, en ‘Welcome to the Hyunam-Dong Bookshop’.

Misschien ben je al lid van onze leestip whatsapp groep en ben je al goed op weg met het lezen. Zo niet? Geen zorgen, het is niet te laat om een begin te maken aan een van de boeken. Zelf als je het boek niet uit hebt, maar toch graag mee wil praten over de onderwerpen in deze boeken, of gewoon graag wat zelfgebakken cakejes wil mee-eten ben je meer dan welkom.

Het belooft in ieder geval een gezellige middag te worden met genoeg thee, koffie, gebak en book-talks, dus meld je aan via het aanmeldformulier.

Wat? KCC Boekenclub met koffie, thee en gebak!

Waar? Vrieshof Huiskamer

Wanneer? 12 maart 15:00-18:00