wo 28 feb

Lipsius 1.47

ALV III

Op woensdag 28 februari om 18:30 is alweer de volgende ALV.

Tickets are not on sale
See other events
ALV III

Time & Location

28 feb 2024, 18:30

Lipsius 1.47, Cleveringaplaats 1, 2311 BD Leiden, Netherlands

About the event

Op woensdag 28 februari om 18:30 is alweer de volgende ALV. Deze zal plaatsvinden in Lipsius 1.47. Tijdens de ALV zal er gestemd worden over de statuten, de aanpassingen in het HR en de aangepaste begroting. Schrijf de datum dus goed in je agenda en breng je stem uit!  Het convocaat is al gestuurd dus mocht je die gemist hebben kijk even goed in je inbox! Mocht je hem niet hebben ontvangen kun je een mailtje sturen naar secretarisdokkaebi@gmail.com.  Er zal natuurlijk zoals gewoonlijk na afloop van de ALV een borrel plaatsvinden! :) *Alle bestuursleden, commissieleden en commissievoorzitters zijn verplicht om aanwezig te zijn op de ALV. Mocht je om een dringende reden niet kunnen komen, meld je dan vóór 27 februari 18:30u af via het afmeldformulier, te vinden in het convocaat.