Nacht van Seoel

Let op: We vragen je om je rekeningnummer, maar er zal nooit zomaar geld worden afgeschreven. Je krijgt van te voren nog een mailtje wanneer het tijd is om de jaarlijkse contributie te betalen. Verder vragen wij je om je in te schrijven met een e-mailadres dat je regelmatig bekijkt, omdat je hier belangrijke meldingen op zult ontvangen.

Inschrijven lidmaatschap S.V.K. Dokkaebi

Studenten kunnen zich vanaf 1 juni 2023 aanmelden bij studievereniging S.V.K. Dokkaebi. Een lidmaatschap kost per academisch jaar €20. Na het volbrengen van de betaling is het lid tot aan het begin van het volgend academisch jaar ingeschreven bij de vereniging.

Uitschrijfformulier

Leden die zich willen uitschrijven, kunnen dat doen via het uitschrijfformulier. Zorg ervoor dat je de voorwaarden omtrent het betalen van de contributie en lidmaatschap goed hebt doorgelezen.

Bij vragen...

Voor vragen over je lidmaatschap kun je mailen naar secretarisdokkaebi@gmail.com. Wij zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.